Тут юність вчиться перемагати!

Тут юність вчиться перемагати! Щоденно втілюємо це гасло нашого ліцею у різних сферах. Ось і вчора було оприлюднено підсумки конкурсу створення інфографіки “Матриця життя Шевченка”. Наші ліцеїсти проявили високий рівень опанування технологій та вибороли перше місце серед закладів освіти Львова, створивши потужний інформаційний інтерактивний проєкт. Варто підкреслити також ще одну складову цієї перемоги – злагоджену командну роботу, яка дозволила у дуже стислі терміни створити і об’єднати в одному проєкті результати роботи восьми ліцеїстів, а саме Аннича Владислава, Бондарчука Вадима, Зборовського Тимофія, Кінчеші Ігоря, Кірова Володимира, Левицького Павла, Степанюка Данила та Чундака Олександра. Згідно з умовами, конкурсанти повинні були представити інфографіку про життя Тараса Шевченка у формі плаката формату А3. Плакат же нашої команди, який ви бачите на першому фото, був лише своєрідним порталом доступу через QR-коди до основної частини проєкту – створених ліцеїстами веб-сторінок з інфографікою на основі поєднання біографічних та географічних даних з життя нашого Великого Кобзаря. Самі ж веб-сторінки були створені ліцеїстами за допомогою програмного забезпечення ArcGIS Story Maps від компанії ESRI-Україна, у ході опанування ліцеїстами геоінформаційних технологій при підготовці нашої команди до дитячо-юнацької командно-штабної гри “Кіберджура”, що її організовує МГО “Міжнародна академія геоінформатики”.Дякуємо нашим ліцеїстам, а також вчителю географії Галині Бенюк, вчителю інформатики Миколі Запотоцькому, усім вчителям методичного об’єднання української мови і літератури, які надавали нашим “інформаційним кібервоїнам” цінні поради та ідеї. Віримо, що отриманий досвід і “смак перемоги” допоможе ліцеїстам так само успішно співпрацювати, змагатися і перемагати як у рамках КШГ “Кіберджура”, так і в інших місцевих, національних та міжнародних проєктах. Посилання на pdf-файл плаката з “клікабельними” QR-кодами – https://vseosvita.ua/…/steam-proekt-matrica-zitta…