Навчання в умовах карантину
В умовах карантину навчання в ліцеї організовується у відповідності до Тимчасового порядку організації освітнього процесу у період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) у Львівському державному ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут, затвердженого наказом начальника ліцею від 25 серпня 2021 № 124-од та Організаційно-методичних вказівок з питань організації дистанційного навчання у Львівському державному ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут, затверджених наказом начальника ліцею від 28 жовтня 2021 № 194-од.
В умовах карантину і дистанційного навчання, пам’ятаючи про важливість живого спілкування, вчителі ліцею кожен урок проводять у синхронному режимі, за допомогою додатка для відео-зустрічей Meet та інших онлайн-інструментів.
Велика перевага нашого ліцею у тому, що разом із учителями у складі “педагогічних команд” працюють представники адміністрації та командири навчальних рот і взводів – офіцери-вихователі. Військові педагоги допомагають ліцеїстам дотримуватися низки організаційних вимог уроків: своєчасність приєднання і наявність ліцеїстів на заняттях, дотримання дисципліни навчального процесу, а також координують відпрацювання пропущених уроків чи завдань та здійснюють комунікацію стосовно вирішення інших питань з усіма учасниками освітнього процесу.
Також всі завдання розміщуються в додатку Google Classroom та інших додатків безпечного навчального середовища Google Workspace for Education, доступ до якого всі вчителі, вихователі і ліцеїсти мають за спеціально створеними для них обліковими записами (аккаунтами) з корпоративними електронними адресами домену @lgk.ukr.education
У випадку втрати ліцеїстами пароля до свого корпоративного аккаунту необхідно звертатися до адміністраторів навчального середовища Google Workspace:
Нікоріч Галина Ярославівна [email protected]
Дорошенко Костянтин Анатолійович [email protected]
Батьки та опікуни приєднуються до Google Classroom за наданими ними власними електронними адресами, на які їм автоматично надсилаються щоденні або щотижневі звіти про отримані ліцеїстами завдання та стан їх виконання. За цими ж наданими власними електронними адресами батьки/опікуни отримують доступ до електронного щоденника ліцеїста, в якому відображаються виставлені вчителями в електронних журналах оцінки.
Пам’ятаймо, що ефективність дистанційної форми освіти залежить від злагодженої співпраці усіх сторін – як вчителів, вихователів, адміністрації ліцею, так і батьків та опікунів, а головне – самих ліцеїстів.