Львівський Ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою

Навчальні проєкти з предметів навчання

Ні для кого вже не є таємницею, що зацікавлення учнів до вивчення шкільних дисциплін зменшується. Важливим чинником, здатним підвищити як мотивацію, так і ефективність навчання, є навчальні проєкти. Застосування цього методу дає змогу моделювати життєві ситуації, пропонувати проблеми для спільного розв’язання, активізувати діяльність учнів, розвивати їхнє творче мислення, вміння спілкуватись, розмірковувати і приймати рішення. А якщо залучити ще й експериментальну роботу, то це дасть змогу учням не тільки виявити свої знання, але й застосувати їх на практиці. З прикладами таких навчально-дослідницьких проєктів ми пропонуємо ознайомитись нижче.

Навчальний проєкт “ЧОМУ ВЧИТЬ МАЙНКРАФТ”

Які асоціації викликає Майнкрафт? Переважна більшість одразу ж згадує комп’ютерні ігри та даремне гаяння часу. Однак, Майнкрафт це не тільки гра, але й потужний засіб для навчання. Ця гра пропонує безліч можливостей і занять, наприклад, дослідження світу, створення різноманітних конструкцій і предметів. Ліцеїсти 4 взводу 1 роти Капустинський Богуслав та Мудрий Олексій подивились на Майнкрафт з точки зору хімії. В рамках свого дослідження ліцеїсти з’ясували, що займатись хімією в Майнкрафті цікаво та безпечно, а всі процеси цілком співпадають з дійсністю. Результатом їхньої роботи став проєкт “Чому вчить Майнкрафт”, який зайняв І місце у науково-популярній номінації конкурсу Хімічні реалії.

Навчальний проєкт “Дослідження параметрів мікроклімату”

Всі знають як важливе для здоров’я дотримання оптимальних параметрів мікроклімату, особливо гостро це питання постає у осінньо-зимовий та зимово-весняний сезони. Тому ліцеїсти 1 взводу 1 роти Іващук Юрій і Демчишин Лев вирішили провести невелику дослідницьку роботу і дізнатись параметри мікроклімат у ліцеї ім. Героїв Крут та порівняти їх з оптимальними. Участь у роботі також приймали ліцеїсти 4 і 5 взводів 1 роти, за що висловлюємо їм велику вдячність. Як показало дослідження більшість приміщень ліцею за практично усіма показниками відповідають оптимальним умовам мікроклімату. Найкращим за показниками виявилась територія спортивного містечка. Що і не дивно, адже ця територія віддалена від автомобільної дороги, навколо росте багато дерев, що власне і сприяє низькому вмісту вуглекислого газу, оптимальній вологості та невеликому рівню УФ. Такі умови якнайкраще сприяють активним заняттям спортом. Підсумком дослідження став проєкт на тему “Дослідження параметрів мікроклімату”, що зайняв ІІ місце в екологічній номінації конкурсу Хімічні реалії.